söndag 21 augusti 2011

Sommarjäveln e över... ( eller VA FAAN TOG SOMMARN VÄGEN..)

Senaste blogginlägget hade jag 41 dar kvar på sommarlovet....  NU har jag jobbat i 2 veckor DVS Det är 55 dagar sen det senaste..  Dags att hoppa upp ur hängmattan å dra igång bloggen... 

Vad har hänt dessa 55 dagar  tjaa ALLT å INGET... 
Blivit med hus, Firat en massa födelsedagar i släkten, Varit på Grönan, Rustat hus, Blivit pinsamt medveten om att konditionen inte är vad den varit, Varit på massa danser, Haft riktigt röj med Roffe, vilat HELT från innebandyn ( skönt), kRÄFTSKIVA, Amerikansk Afton, Räkafton, Dam-VM, Tappa bort Pelle, Blivit utklassad av Roffe i Badminton, Jämnare i Pingis, Blivit orolig över bristen på nyförvärv till Spurs, Hunnit sätta igång träningen med TÖFF Junior 2014,  Tacokväll, Sakna Mölingen (Blev ingen resa i år KÄNNS ) Haft pubrunda med Roffe, Kusinträff på plock.. Spelat Football Manager, Slöat, Packat,
Firat Midsommar ute i Vendel å sett den vackraste Soluppgång i världshistorien, Varit sist av dansgolvet minst 3 ggr, Tog några morgonpromenader, Tagit avsked till Bonusdotter Malin ( Australien ) snyft,, Fikat med Höstens brudpar, Läst Alla mina favoritförfattare nya böcker, Sett Gry på Sommarkrysset ( vicken KVINNA å vilka klackar.. Martin Stenmarck-Ett proffs.. Grillbuffe på Kreysys... Varit chaffis till ön.. Togen liten cykeltur vid 19 hamna hos Håkan å Jonas å kom hem 03 ( faan vilken träningsvärk ja hade, i huvudet av alla ställen, Dragit El... Å EN MASSA ANNAN SKIT...  Har säkert missat något...

Här några bilder från sommarn
Kanske lite arrangerad... men de borde vara så här...
Gamla eleven å spelaren Maria L som varit i USA i ett år, träffa på henne på Flustret
Ligan på väg till Gudinge dansen
                       Kusin träff på plock  här med Islands nationaldryck.. 12a... GOD...
                      Lite kvällsfika i matsalen efter lite jobb i huset...
                                   Kortare siesta i blivande vardagsrummet..

                                            LärarROCK...


Ja de va sommaren lite snabbt sammanfattad...  Känner mig inte ett jävla dugg utvilad... Förbannat glad över mitt hus... Känner att jag behövt åka till Mölingen... Inspirerad till Innebandyn... Ska bli skönt när huset är klart...

Nej hopp i säng kanske...  Ny vecka.. jobba först sen träning... Sen kommer Snickarna, Rörmokaren, Telia och alla vitvaror imorgon.. Undra hur många beslut man ska ta imorgon då...

Over and Out   Allez Mister Engblom 

ps. Ni kan kalla mig Obama...  jag bor i det vita huset.... Det är ingen Barack..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar