måndag 4 februari 2013

Cirkusen är slut

Cirkusen är slut

Skylten är nerplockad och dom anställda har gått hem...
Vi slog på stort och försökte men hade vi egentligen nån chans..
Som du sa du vet inte vad du ger dig in på men ja tänkte de ska nog gå..

Men demonerna var för stora och jag kom till korta..

Men vid min Gud vad jag försökte, jag sökte i mig själv tacksam för den resa jag gjort, är en bättre människa än förut..

... När man får släcka småbränder hela tiden, Orkar man inte hålla storbrasan vid liv...

Det var inte min kamp att ta men ja ville så gärna lyckas
Att stå vid din sida på muren och slå ner alla demoner
Men det var inte jag som skulle söka mig själv, det är din resa att göra men nu utan mig.. Du måste stå själv på muren

Jag hoppas du lyckas med din kamp. Jag kan hålla huvudet högt.. Jag insåg att jag inget kunde göra

Resan inom mig har bara börjat och hela världen ligger framför mig.. Det kommer nya företag och anställda...

Det finns många glada minnen från cirkusen och dom ska vi fokusera på, det kunde ha gått

Men jag är så innerligt glad att Cirkusen är slut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar