onsdag 31 mars 2010

Mitt första.....

Hejsan cybervärlden.....

Har fått en infall att blogga... hur det kommer att gå vet jag inte.... men man får aldrig veta om man inte testar.. Mitt favorit lag i fotboll Tottenham Hotspurs har ett riktigt bra motto... To Dare Is To Do..... Att våga är att göra.... det är ett motto jag försökt att ta till mig i livet både stort och smått....

Vad jag ska blogga om...

Att vara tonårsförälder
Valår Våra politer lockar alltid fram åsikter än mer ett valår..
Tottenham Hotspurs
Att Jobba i skola 2010
Innebandy i största allmänhet
Min Tränar karriär ??
Sport
Känslor när man förlorar en nära anhörig...
TV
Livet i största allmänhet
Matlagning

Kommer säkert att komma på mer...

Ska nu laga lite mat... sen ner på träning... har stått i hallen hela dagen och coachat Örbyhus Skola i Km i innebandy... 4 matcher 3 vinster... mindre bra... vill vinna alla matcher... speciellt när vi förlorar mot nåt jävla broiler gäng från kusten.... men vi vann hela skiten i alla fall det är väl det viktigaste.... men de måste erkänna det stör mig med förlusten...

töff träningen kommer att vara en liten återhämtning träning inför kvalet... många sjuka och lite halvskadade..... e själv förkyld snyter mig hela tiden känns de som........ allvarligt talat............... de måste ju ta slut nån gång.... tvivlar dock .....

1 kommentar: