torsdag 3 juni 2010

lite av varje...

Mycket som snurrar i huvudet nu... vilket har fått till följd att ja sover sämre ... vilket gör att ja blir ännu tröttare och segare.. osv... SOMMARLOV kom.... NU... Släpar mig upp på morgonen.. Känner mig trött å grinig på ungarna.. Dom e less å Ja e less Å katten e less...

Sommarlov... 7 dagar kvar.... still counting...

Fick inga kommentarer på min ide om jonas bergström och maud olofson... är just inga kommentarer alls.. ja kanske inte påverkar nån med mitt dravel.... eller så e de så klockrent att de inte finns nåt att tillägga...

Varit i Domkyrkan och Fyrishov i Uppsala idag.. Utflykt med världens gulligaste ( men just nu en skock småjävlar ) klass.... Klass 4 jupiter... VARMT... är det ord som poppar upp... Varmt att gå, varmt inne på äventyrsbadet... varmt på bussen.. varmt i motorn...

skulle tro att de e de senaste....

Fotbolls vm börja... orkar inte ligga på em å titta på gamla matcher mellan typ pool- reading Benitez sparken såg ja... legat på lur länge...

Möte med Falun i tisdags... hm får se vad de blir... sagt mitt i alla fall.. blir intressant å se om dom vill satsa eller självdö.... Blir de nåt så kommer nog en del gamla legender dyka upp.. men kanske inte dom ni tror...

Har simulerat en säsong på FM till dags datum där Spurs Kommer 4a precis som i IRL... Ska bli intressant å se vem som lyckas bäst i sommar Redknapp eller jag..

Läser ny bok av Bodström.....

Skulle tro att de e den senare...

Svennis eller Lagerbäck..... vem kommer längst....

Ibland måste man ta jobbiga beslut för att kunna utvecklas och gå vidare... inte alltid lätt men ett MÅSTE... De måste vara tråkigt att gå i samma fotspår hela tiden..

vi hörss Allez Mister Engblom

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar