torsdag 4 november 2010

Frisk?? va är de...

Egentligen borde jag ha haft hur mycket tid som helst att blogga... Men har inte haft ork.. Har nästan inte haft ork att spela FM... Då förstår ni... Nu KOM demot till FM11 så då fanns de lite ork..

Annars har denna höst präglats av sjukdom.... Har känt mig febrig, halsont,snuvig, öronvärk, huvudvärk, ögon inflammation, allmänt slut. Har även känt mig som en gnäll gubbe.... Men jag har verkligen inte känt mig i form... inte sen ja i somras nån gång...

Det har snurrat i 5-6 veckor nu, att det första man gör varje morgon är att känna efter hur mår jag i dag då... Istället för att vakna upp med glädje och energi över att man får uppleva ytterligare en dag i universum...

Till slut sa kroppen och huvudet ifrån i torsdag och jag var hemma och åkte till akuten på fredagen... dom tog en massa prover... Stämbandsinflammmation var ett av alla problemen...
Fick så mycket tabletter att dom tog mig för tablettmissbrukare på apoteket..

Så nu har man knaprat tabletter i en vecka snart, jag fick tom talförbud vilket har varit jobbigt inte för att jag inte kunnat svara alla arbetskamrater som passat på som "fega kräk" när dom vetat att jag inte kunnat svara.. VÄNTA NI BARA TILLS JAG ÄR HELT FRISK....
I' BE BACK VÄRRE ÄN NÅNSIN............. ;)

utan mest för att bara för att man inte får säga hej eller prata i största allmänhet.. testa och va knäpptyst i 4-5 dar... inte kul...

De känns bra att man fått lite mediciner och lite mer vad man har... Man har ju undrat de kan komma dom mest tokiga tankar som bl.a nu har man fått cancer och nu är de slut med en.. Jobbiga tankar som tar oerhört med energi från en...

Så vi får se hur länge man får vara frisk nu då... tyvärr e jag inte än den positiva människan utan det finns där tvivlet... när kommer det igen... just den slags energi som gör att man blir sjuk igen... nej gäller att slå sig fri från alla negativa tankar..... tänk positivt fånga dagen carpe diem...

SÅ NU SKA JAG BARA VARA FRISK OCH KRY .. TA VARA PÅ VARJE DAG SOM OM DEN VORE DEN SISTA !(!!HM I' BACK... )

Sen kan det hända saker som gör att man får lite perspektiv på livet ochså.. Vad är väl en snorbuse i näsan mot att livet kan snabbt tas ifrån en

nej nu blev det mycket mummel mummel...

tänk positivt

mvh allez Mister "tabletten" Engblom

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar