tisdag 20 april 2010

Let the force be with you......

Hm Barca va hålls ni på med...

Fick brev av TB Tierpsbyggen idag.. fick tillbaka boten... men dom hade skickat med ett papper som gör att man får ännu mer vatten på kvarn... ska nu kontakta politiker först... sen tv å tidningar... NU E DE KRIG... NU HAR DOM SKITIT I DE BLÅ SKÅPET..

Kolla denna underbara intervju med Stefan Forsman...

http://www.youtube.com/watch?v=bmdOXcZaYDo
eller här

http://www.warbergic.se/herr/herrnyhet.asp?mess_id=4608&parentid=2


bjudit mor på middag ikväll .... baconlindad fläskfile med egengjord klyftpotatis och tryfferad bea sås.. GOTT....

Va med och träna igår... Ont idag... men fy faan va jag har dekat ner mig.... finlandsfärjorna som frös fast i vintras.... dom e snabbare än mig.. bedrövligt.... men klubbtekniken och passningarna sitter än...

Har pratat med de senaste erbjudandet ikväll... de blev inte mindre intressant... det är dock mycket kvar.... men jävligt intressant....

jo vi vann alltså kvalet... men dom e lättlurade eller så lyder dom mig blint.... vi tog en promenad när vi kom fram.. vi gick och sjöng lite till zillen och hans husvagnar..... då kommer vi fram till ett sophus...då flyger faan i mig.. ja säger ALLA måste lägga sin hand mot väggen på samma ställe så får vi kraft till matchen tillsammans... ALLA lägger sin hand på huset.. skulle knäppt kort.. de roligaste är när jag ser huset när ja åker till globen på lördag... hämta lite kraft till vreta ochså...
sen går vi in med kraften och vinner mot ett brunkar gäng.. kommer inte upp i samma klass som i första matchen.... mest för att de går INTE att spela innebandy i den hallen... bollen hoppar studsar golvet är jävligt strävt.... hjälper inte ens med stearin på bladet... men en vinst e alltid en vinst..

Spurs vinner mot Chelski ochså... säger bara GARETH BALE....

Avslutning på Lördag... missar lekarna i hallen... då tittar ja på Man fucking U mot SPURS...

Ingen som kommenterar... hm..

ska hämta in tvätten nu... sen knyta mig....

Ludde praoar hos mig denna vecka... den lilla slöfocken....

tompa de kommer....

ps.. årets värvning.. ni hörde det här först... Jonte Kronstrand till TöFF...

GO NATT allez mister engblom

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar