måndag 23 maj 2011

Ja vad ska ja skriva...

Lustigt Innebandyn tar slut och all skrivklåda försvinner...

Men det kommer ett innebandyinlägg innan sommar om silly season hittills....  nån gång...

Prata med Gittan Ahonen Gunnarzon igår... Hon kände som mig..  Hennes utmärkta blogg hittar ni här.. http://www.innebandysajten.se/category/gittans-blogg/

Jo förresten det kommer komma ett inlägg från AXA.cup Falun...2-5 juni...  5 lag från TÖFF ska åka upp... P-95, P-96, 2 P-97, P-99-00

Så här såg det ut förra året... Å i år kommer Yellow Army vara ännu fler... Va måne de bliva...
http://www.youtube.com/watch?v=ME6PYppTigM
http://www.youtube.com/watch?v=Z8VkAhWI4jE

Annars så har det på senaste tiden mest gått till att planera köket i vårat nya hus... JAG är ju kär i Per mobergs kök... Nu är vi väl efter ca 20 ändringar klara... Vilket troligtvis kommer ändras när vi flyttar in och upptäcker att det vi planerat inte funkar eller nåt...

Säger som Fylking  ÄNTLIGEN.... har Lunken skrivit på för Falun Herr...

Spurs 5a   hm okej tror ja... är ju första sessen med CL  så det har slitit... Men en mittback och Topp fw så kan vi utmana om CL plats nästa sesse...

Solsidan går i repris... DE E SÅ BRA....

Wikegård slutar på SVT....   TO THA FACE.... 

Jag vill ha sommarlov... Mitt tålamod är inte vad det borde... Å det mår jag dåligt över...

Tänk om vi hade lika stort kök som Moberg...  De blir nog det i Köksrenovering 2

Det är Falukalaset med RIX fm festival OCH nån hårdrocksfestival i Falun samma helg...  å va månde de bliva..

Men dom är ju bra på att reta upp en ochså...

100 andra projekt som ska göras först...

Vi bor 3 min gångväg från Centrum.... hm...

Alla vill nog ha sommarlov  10 dagar kvar....

Men det ska bli fantastiskt roligt men jobbigt att fixa huset...

Vi bor på mitt andra hem  Hotel Bergmästarn...

Nej nu blir det lite FM11..   Måste passa på Hjärtat hos svärmor...

ÖRBYHUS DAGEN på Lördag... Ulrik Munther kommer... Enligt rykte kommer hans loge vara skrämmande lik... Innebandy Sveriges bästa omklädningsrum...

uPPVÄRMNING på Gullans på fredag med BROTHERS and OTHERS... ryktet säger med massa nya partylåtar.... Jag nästan HOPPAR nu...

Over and Out   Allez Mister Engblom

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar