söndag 27 mars 2011

De kan skifta snabbt...

Det går inte 1 dag utan att jag tänker på pappa....

 Jag har haft en underbar helg... Men har haft 2... dippar är fel att säga... 2 sorgsna stunder... Jag vakna tidigt i Lördags och gick upp och titta på TV... Det var en film om en hund HAIKOO eller nåt.. Det var en sann story.. Richard Gere spela husse... Som hunden alltid följde till tåget när han skulle till jobbet... sen satt han och väntapå kvällen.... Sen händer de som inte får hända Husse dör på jobbet... Hunden sitter varje kväll på samma ställe i 10 år och väntar på husse tills han dör på den platsen.. Då spruta tårarna på mig... Jag känner precis likadant...

JAG VÄNTAR Å LÄNGTAR VARJE DAG EFTER DIG PAPPA...

Andra stunden kom nu ikväll på Mästarnas Mästare... När Robert Prytz prata om sin pappa... Då var det dags igen för tårar....

ANNARS tycker jag Mästarnas Mästare är ett fantastiskt program som tillsammans med "Så mycket bättre" och "Skavlan" är dom få program där man hyllar folk.... Det är annat en all annan jävla dynga som sänds... Dokusåpor som Big BROTHER, Paradise hotell, Kungen av Tylösand M.M där det bara handlar om att prata skit om varandra, gå bakom ryggen, vara oärliga och bara allmänt destruktivt beteende.. Är det såna förebilder vi vill ha till våra ungar..

Ett annat skifte som går snabbt....
Jag tippa att Djurgården Dam i Innebandy skulle åka ut mot Rönnby...

Warberg vann 5e matchen så där fick jag in 1 match till.... AIK - Falun Imorgon...

Semifinaler kommer att se ut så här WARBERG -PIXBO, sTORVRETA - AIK/FALUN

 IKSU - Pixbo här tror jag Iksu vinner med 3-1 i matcher och går till final

KAIS - DJURGÅRDEN här tror jag Djurgården vinner med 3-0 i matcher.... Jag tänker ochså sticka ut hakan och säga att DJURGÅRDEN vinner SM... Det skiftar snabbt som sagt ibland... Från att åka ut i kvarten till att VINNA...

Nu Luftslottet som sprängdes innan jag ska hämta hjärtat vid tåget... SEn ny vecka...

Mycket Innebandy imorgon... Först träning med Skol-laget sen möte med Luddes klass om nattbandy... Sen 5 e matchen AIK - Falun... på TV..

oVER ánd Out Allez Direktör Engblom

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar