torsdag 31 mars 2011

att vaara eller inte vaara de e frågan...

För mig ska det (va)ara... Jan Erik Vaara ny förbundskapten för Herr Landslaget... Min vän Forsman fick ju frågan om att vara Ass, så jag har vetat ett tag.. en lösning som skulle varit intressant på ett sätt.... men som Stefan tacka nej till... Varför?? de låter jag Stefan berätta... Men jag köper anledningen rakt av...

Vaara har jag haft att göra med när jag träna IBF Falun Dam....Han förbundskapten och jag tränare... Vi tyckte inte lika om allt men det var en konstruktiv diskution.. Han är EN mycket kompetent man med ett speciellt sätt som jag gillar...Dvs rakt och ärligt..  När jag klev från Falun ringde han upp mig och tacka för gott samarbete kändes skönt  i all jävla skit som var då...  Han ska oavkortat hyllas för den förvandling han gjort med Damlandslaget... Jag träffa han på Falun - Mora och fick faktiskt en känsla då när vi prata lite om herr landslaget att de blir nog han... Nu stog väl inte i det i nåt jätte odds innan... Men skönt att man e lite synsk..

Det ska bli jävligt spännande att se hur han kommer förvandla Herr landslaget.... Hm då blir alltså Hallstensson förbundskapten för damerna...  Dom har gjort ett byte helt enkelt... UNDRA vilka som tjänar på det.... ;)

Du kan kalla mig för Obama, det är jag som bor i VITA huset, det är ingen barack...

faan det har gått en vecka till snart...

nästa vecka Kommunmästerskap med Örbyhus Skola...

va får jag allt ifrån...                   de e  glöggen.....

imorgon O'LEARYS med ROFFE   pixbo-STORVRETA på menyn...

ja inte är det damerna...

fått 3 frågor om innebandy senaste dygnet....

1. Vilka håller du på om Falun - Storvreta spelar final...... PASS...

2. 2 elever i mn klass vann biljetter till SM- FINALEN.. dom undra om jag ville åka med. SJÄLVKLART..

3. Fick frågan ikväll om Vreta går till final...... SÅ GOTT SOM KLART...

När jag läst klart Leif GW Perssons triologi om Palme mordet blir det Barack Obamas bok...

Ni vet USA s President som bor i Vita hUSET...

Läste att Real Madrid har förbjudit Shakiras musik på Santiago B sedan det blivit känt att hon har ett förhållande med Barcas PIQUE..  va säger vi...   PINSAMT.... Iklass med Nanis "skada"

Klose ev. till Tottenham???  Redknapp  tänk om TÄNK RÄTT...

Där ser man   alla börjar nånstans...
http://www.aftonbladet.se/webbtv/noje/article12806388.ab

Ni kan kalla mig Obama     jag bor snart i det vita huset     det är ingen barack...

oVER AND oUT...   aLLEZ Mister Engblom

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar