tisdag 15 mars 2011

Värdelöst men stor förväntan..

Längtar till Söndag SM Finalen i Bandy.... Bollnäs - Sandviken.. FORZA BOLLNÄS...

Har ikväll varit till Rimbo med H7 laget... Vi var TOTALT VÄRDELÖSA... det var inget GO inget jävlar anama, inget lugn med boll, tafatta passningar, missa jättelägen, höll inte positioner osv... Det är efter såna matcher man undrar om man ska hålla på med nåt dylikt... Ä-R DET VERKLIGEN VÄRT ALL TID... Kan jag inte få dom att spela bättre så kanske jag ska börja med virkning istället...

För jag ställer störst krav på mig själv... Det är jag som ska gå först och dra laget.... Det lyckades jag INTE med alltså är det jag som misslyckas..... Sen vet jag IOFS inte vad jag skulle kunnat göra annorlunda idag... Men ändå...

Nani vilken jävla tönt..... Carragher skulle ha tacklat hårdare...

Det börjar bli klart....

AIK till semi.... Oavsett vad man tycker om dom... Det imponerar 4-0 mot Regerande mästarna...

Djurgårn vann mot Rönnby... tror faan att dom slår ut Rönnby nu...

1 TRÄNING OCH 1 MATCH KVAR MED TÖFF HERR.... Sen är det över...

Lider med JAPAN... fy faan va fort allt kan ändras... Det är fruktansvärt det som har hänt... Dock kan man undra hur dom tänkte när dom la kärnkraftsverk på den sidan av landet...... Dom vet ju att plattorna ligger där.... Men men.. det är inte viktigt att hitta syndabockar..... Nu måste omvärlden sluta upp och ge Japan all hjälp dom behöver...

Brynäs... Ja MÅNGA SKADOR men gud vad all speltid för dom unga kommer bli nyttig i framtiden...

Mitt kära Tottenham till kvart STORT..... RIKTIGT STORT...

ALLTID LAGET FÖRE JAGET....

over and out ALLEZ Mister Engblom

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar