fredag 1 april 2011

Ett roligt besked...

Kan stolt berätta att STEFAN FORSMAN har tackat ja till att ingå i ledarstaben med mig i TÖFF... Stefan som nyligen tackade nej till Herr landslaget som ass tränare..  Tiden räcker inte till på den nivån utan det här passar Stefan mycket bättre ur familjesynpunkt..

Jag hade ju tänkt sluta men när jag fick med mig Stefan på tåget fick jag lusten tillbaka... Ska bli väldigt roligt att fortsätta utveckla TÖFF tillsammans med Stefan...  Vi har planer på att spela 1-2-2 eller 1-2-1-1.. Vi vill även utveckla Svensk innebandy...

Att en liten förening som TÖFF får in en naturkraft som Rolf Stefan med sin erfarenhet och kunnande måste ses som årets värvning...  Nu hade inte den värvning varit möjlig utan min och hans vänskap...

 Han har ju även vunnit det mesta som går att vinna så jag hoppas att hans vinnarskalle ska smitta av sig på hela föreningen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar