måndag 18 april 2011

Ja ja har fattat nu....

Till alla er som tillsammans gett er faan på att jag ska känna..  VERKLIGEN känna att jag gjorde helt fel som inte ÅKTE till Malmö....  Varenda jävel på jobbet vare sig dom e intresserad av Innebandy har frågat idag... - Jaha var du till Malmö ??...  Vem har startat denna sammansvärgning...??..

Jag ger upp... Jag lägger mig platt.... Jag kryper till korset...  Jag hissar vit flagg... Jag håller tyst...

JAG GJORDE FEL...  MEN HÄLL INTE MER GROVSALT I SÅRET....  ;)

Istället för lite fult psyka mig med frågan om " var du i Malmö ?"  peka med hela handen som Stefan Klintsten ( Viktors Klintstens pappa ) gjorde igår på Vaksala torg.... NÄSTA ÅR.... DÅ JÄVLAR ÅKER DU TILL MALMÖ...    För du missa något magiskt...   JA... Jag har förstått det...

Ja Stefan och alla andra...  Jag åker till Malmö nästa år...   promise, lovar

Jag ska åka ner och parta i 2-3 dagar                                  

Hade tappat  suget lite på Innebandy men efter denna MATCH..  Matchernas MATCH..

De skulle va roligt att spela lite plast...

Det blir dock en liten fotbollsträning ikväll så man bygger upp kondisen till Nästa ÅRS Firma fest i Malmö

Verkar som det var rätt av Storvreta att ta en promenad med overaller på Fredagskvällen...

Bra uppladdning....

Over and Out 

Allez  Mister Engblom

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar