tisdag 12 april 2011

jag får liksom ingen ordning på mitt inlägg..

Jaha... va faAN ska ja skriva om idag då...    har ett par områden  men har liksom inte ork idag...

Beror de på Träningen igår???  Nej tror inte det faktiskt...  har varit lite öm  men inte så farligt ändå... trodde baksida lår skulle bråka mer...   Men strechingen igår gjorde susen...  Men får se imorgon ALLTID värst 2 dan...

slötittar på fotboll.... bara massa skitlag...   Men nu Pluras kök...     JILL JILL JILL  mmm.. Marabou

Tjena nuub...  ska du köpa CALL OF DUTY    to the face to the face.... 

Varit på Innebandysektionsmöte...   jaha...

Brudarna kommer gå bananas....

fast ett intressant förslag fanns det....

Jill Johnsson     inte helt fel liksom...

Rheborg..... Kung...

to the face   to the face...

hoppas för ungarna att det går igenom....   UTVECKLING på HÖG nivå...  

BLEV STORKOK IDAG...  ccc  to the face...  Chilli con carne...   proppmätt....

verkar bli ett stort gäng hos mig på lördag    tittandes på BANDYFINALEN...  ALLTSÅ  innebandy...

jA gick ju att fylla ut ett inlägg      ungefär som Sean Banan ruuuuuuuuuuuuumpaaaaaaaa

fast hon e ju inte i klass med gumman nr 1...

de här bjuder jag på.....

jag vill ochså bli bjuden till plura.....  

trocadero.... mmm..

nattbandy på fredag...  ja orkar inte....

10 sidor kvar på GWs bok...   Snart Obamas....

Ni kan kalla mig Obama  jag bor i det vita huset     det är ingen barack...

Imorgon Spurs...... TO THE FACE...

HAT..   OGILLA löfbergs lila....  finns överallt  smakar fan...   kom igen... SAIK...

wikegårds reklam    va säger man....   to the face...

underbar...

Over and Out Allez Mister Engblom

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar