måndag 11 april 2011

Kalv på grönbete...

Idag gjorde Örbyhus Gazza comeback..   på fotbollsplan...   som spelare...

Det var fantastiskt roligt..  Det var ca 11 år sedan... Visst jag har tränat TÖFF Dam för några år sen..
Men som spelare var det 11 år sedan..

Det var första träningen på gräs... man va som en kalv på grönbete.. Vi värmde upp och sen passa vi på att spela mycket eftersom det var första på gräs... 8 mot 8 + mv..  Vi spela ett 3-4-1  med mig som stillastående defensiv mittfältare.. Vi spela 2 x 25 min...  Ska inte säga att jag sprang alla minuter...  Men jag rörde mig alla minuter... Slog väl några okej passningar... Annars mest frustration att se vad jag ska vara men inte hinna dit...

Men påt igen på Torsdag...

Får se om man blir avstängd... jag klarar mig nog finns ju inga kameror på våra matcher...
Tycker det drar ett litet löjets skimmer över fotbollen när Rooney och Zlatan ska bli avstängda för vad dom säger...  När det finns spelare som kommer i tacklingar som om dom träffar så blir spelaren sittandes i rullstol resten av livet och det blir knappt frispark...

Snacka om att sila mygg och svälja elefanter...

sådär ja POOL 3-0 mot Man C    de tackar vi SPURSARE för....

Många möten nu... Nattbandymöte, Innebandysektionsmöte, Bankmöte, Arbetsplatsmöte, Jobbmöte...

Många träningar nu... Fotbollsträning Måndag, Innebandyträning Onsdag, Fotbolls träning Torsdag, Nattbandyturnering Fredag...

Många fester nu... Innebandyfinal lördag, Innebandyavslutning lördag...

Det pulserar oroväckande i baksida lår...

När jag tänker efter tror jag inte att slog en enda felpassning...

Hade Ludde mot mig.... Vem vann??  beror nog på vem du frågar  ;)

Det är förbannat roligt med Fotboll...

TOTTENHAM - real madrid på Onsdag....

Over and Out.  ALLEZ Mister Engblom

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar